известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Намерени съкровища в автоморгата: класическият Chevrolet Chevelle Malibu Landau Coupe от 1975

Екип MyVe
Екип MyVe
22:29 | 12.08.2024
Време за четене: 03:52 мин.
Намерени съкровища в автоморгата: класическият Chevrolet Chevelle Malibu Landau Coupe от 1975

Невероятната година за личните луксозни купета от 1975 г.

1975 г. бе чудесна година за личните луксозни купета от Детройт (и Кеноша), чиито хералдически гербове и крипто-велурна тапицерия ясно показваха на онези проклети комунисти, че животът, изпълнен с редене на опашки за наденици с трици и— ако имаш късмет— шанс за нов Запорожец, не е никакъв живот. Днешната находка в автоморга е пример за по-достъпния брат на Chevy Monte Carlo, намерен в автомобилна гробница в Карсън Сити, Невада.

Monte Carlo от 1975 г.

Monte Carlo за 1975 г. имаше удължен преден капак и допълнителни декоративни елементи, но започваше на цена от $4,262 (приблизително $25,701 в долари за 2024 г.). Междувременно, изключително продаваният Olds Cutlass Supreme купе имаше MSRP от $4,048 ($24,410 след инфлация).

Алтернативи на General Motors

General Motors не искаше никой, желаещ личен луксозен купе, но не можещ да си позволи нов Monte или Cutlass, да купи Ford Elite или Dodge Coronet, затова Malibu Colonnade Hardtop Coupe от 1975 г. започваше на цена от едва $3,420 ($20,623 в днешни пари). Това беше с шестцилиндров двигател и без екстри, но вашият приятелски дилър на Chevy беше щастлив да ви продаде ъпгрейди.

Chevelle Malibu

Името Malibu започва като ниво на оборудване на Chevelle още през 1964 г., като в крайна сметка заменя името Chevelle след 1977 г. За 1975 г., всяко Chevelle беше Malibu, с изключение на Laguna, но името Chevelle все още се появяваше в маркетинговите материали и на някои емблеми.

Иерархията на Malibu през 1975 г.

Иерархията на Malibu през 1975 г. имаше базовото Malibu на дъното и Classic на върха. Няколко десетилетия по-късно, версия само за флота на предишно поколение Malibu беше наречена Chevrolet Classic, защото защо не? Може да продавате автомобил с емблемата Chevrolet Chevy!

Лукс и мощност

Този автомобил не беше толкова луксозен като Monte Carlo или Cutlass Supreme, и двете от които използваха същата A-Body платформа, но подплатеният landau покрив (сега напълно изгорен от високата пустинна слънце) го правеше по-елегантен. Бидейки по-лек от Monte и Cutlass Supreme, този автомобил беше по-бърз от двата, когато беше оборудван с правилния двигател. Този автомобил има малък блок V8 с Quadrajet под капака си.

Мощност и спецификации

Стикерът за сглобяване показва, че оригиналният двигател в този автомобил е бил 350 малък блок с четирицилиндров карбуратор, оценен на 155 конски сили… и има вероятност двигателят в колата сега да е оригиналният. Z в седмата позиция на VIN ни казва, че автомобилът е бил произведен в Fremont Assembly в Калифорния, което стана NUMMI през 1984 г. и след това Tesla Factory през 2010 г.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news
Споделете статията в: