Мразен от шофьорите сензор спасява двигателя от основен ремонт
С течение на времето при употребяван автомобил започват да се появяват проблеми с катализатора, ламбда-сондата или EGR-клапан. В повечето случаи собствениците са склонни да изключват тези системи или да се опитват да ги „излъжат“. Те изключват и един определен сензор, за да не им пречи на нормалното шофиране, а това е много опасно, предупреждават експерти.
Факт е, че на пазара на употребявани автомобили е пълно с модели на BMW, Mercedes-Benz и Audi, които пристигат с богато оборудване и сравнително малък пробег. Това е мечтата на всеки потребител и подобни коли (предимно седани) се разграбват като топъл хляб. Те се използват активно, но в един момент новите им собственици се натъкват на проблеми.
При диагностика се оказва, че EGR-клапанът е запушен или има грешки в датчика за температура на изгорелите газове (той се намира пред катализатора). Неизправностите често се проявяват при коли с чип-тунинг, който е направен не както трябва. И идеята е била да се „изстискат соковете“ на колата, която след продажба вече е проблем на някой друг.
Едно от решенията в случая е да се...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://avto-moto.bg