Mazda представя свежо лого след почти три десетилетия

Mazda редизайнира своята идентичност
Mazda значително обновява идентичността на марката си с представянето на ново лого. Това е първото такова обновление от 28 години и най-значимият редизайн от въвеждането на емблематичната емблема „чайка“ „М“ през 1997 г.
Завръщане към плоскостта
Новото лого има по-плоска естетика. Това е отклонение от металната текстура и многопластовата дълбочина на предшественика му. Дизайнът се появи в интернет през юли 2024 г., когато беше регистриран като търговска марка в Японското патентно ведомство. Въпреки загубата на част от триизмерния си стил, логото остава разпознаваемо.
Индустриална тенденция
Промяната отразява голяма тенденция в автомобилната индустрия. Audi, Mini, BMW, Volvo, Citroen, Renault, Ford и други също приеха опростени, плоски лога в последните години. Това е във връзка с нарастващото значение на цифровите платформи и необходимостта от ефективно пренасяне на идентичностите на марките на различни размери и резолюции на екрана.
Официалното въвеждане предстои
Новото лого на Mazda все още не е официално въведено и сегашното лого продължава да се вижда. Очаква се официално съобщение по този въпрос, което може да съвпадне със 105-годишнината на компанията на 30 януари. Според слуховете, актуализираното лого може да съществува едновременно с настоящия дизайн, в зависимост от контекста.
Дизайнерски усъвършенствания
Новият дизайн включва фини, но целенасочени усъвършенствания. Външната форма е леко изгладена и заоблена, а някога извитите „крила на чайката“ сега имат прави линии. Цветовата схема „черно на бяло“ осигурява висококонтрастен вид, жертвайки светлината и сенките на предишния дизайн.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
