Mazda представя нова емблема: Какво трябва да знаем?
Японският автомобилен производител Mazda подава заявление за нова търговска марка
Според слуховете, Mazda подготвя замяна на логото си, следвайки примера на повечето европейски марки. Вътрешна информация разкрива, че на автомобилите Mazda ще се появи актуализирано лого.
Въз основа на документацията, открита от Drive, новото лого изглежда като по-изчистена и опростена черно-бяла версия на използваната в момента емблема. Mazda за първи път представи познатото лого с V-образно крило през 1997 година и оттогава го е представила в три леко различни варианта.
Сега на ход е нов, двуизмерен вариант. Актуализираната емблема е регистрирана заедно с нова търговска марка с името на компанията с главни букви и нов шрифт, използван за брандиране на Mazda Foundation и на автомобили като Mazda 3.
Автомобилният производител отказа да коментира въпроси на журналистите относно новата търговска марка. Все още не е известно със сигурност дали Mazda ще претърпи пълно ребрандиране или логата просто ще бъдат използвани в някое подразделение на компанията.