Mahindra показва квартет SUV концепции с поглед към 2027 г.

Vision.T, Vision.SXT, Vision.S и Vision.X стъпват на гъвкавата платформа NU_IQ
Mahindra разкри четири нови SUV концепции на събитие в Индия. Те намекват за серийни модели, планирани за 2027 г. Линията включва офроудърите Vision.T и Vision.SXT, спортния Vision.X и компактния Vision.S. Дизайнът следва езика Heartcore с изразени и правоъгълни форми.
Гъвкавата платформа NU_IQ
Всички прототипи използват новата NU_IQ архитектура. Тя поддържа бензинови, дизелови, хибридни и електрически задвижвания. Платформата приема предно или двойно предаване и ляв или десен волан.
Mahindra заявява, че дължината варира от 3 990 до 4 320 мм, а междуосието е 2 610 мм. Конструкцията е лека, подът е равен дори при ДВГ версии, а багажникът е „водещ в класа“.
Vision.T и Vision.SXT: офроуд дует
Vision.T е петврат SUV с висока стойка и LED решетка. Vision.SXT споделя фронта, но предлага четири врати и открита товарна площ. Малката платформа има две пълноразмерни резервни колела зад специален капак.
Двата интериора са идентични. Централната конзола носи висок, портретен тъчскрийн, а пред шофьора стои цифров клъстер. Над главата има панел с физически превключватели.
Vision.S: компактен и издръжлив
Vision.S напомня умалена Land Rover Defender. Кутиеобразният силует, късите надвеси и високият просвет подчертават офроуд намеренията. Покривни LED ленти, багажник на покрива и странична стълба допълват визията. Вътре се открояват два дигитални дисплея и повече физически бутони от обичайното за индийски прототипи.
Vision.X: спортният вариант
Vision.X носи най-атлетичния стил. Тънки LED светлини, изваяни панели и черни акценти върху матовия лак създават динамична осанка. Салонът залага на извит цифров кокпит и двуспицов волан.
Mahindra планира серийните версии да стартират в Индия през 2027 г. След това марката ще ги изнесе на външни пазари. Гъвкавият дизайн и двата варианта на управление улесняват глобалното разпространение.
Компанията очаква новата гама да допълни сегашните Thar и Thar Roxx и да засили присъствието ѝ в сегмента на пригодените за офроуд SUV.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
