Локализацията, новата мантра на автомобилната индустрия
През последните 20 години видяхме как глобалните икономики стават все по-свързани благодарение на глобализацията. Тази тенденция доведе до търговски споразумения и увеличена миграция, което от своя страна насърчи по-тясната интеграция между световните икономики. Автомобилната индустрия е един от основните печеливши от тази тенденция.
Въпреки ползите, възникват нови предизвикателства, които отменят напредъка, постигнат до момента. Тъй като Китай се превръща в истински конкурент на западното господство, ние вървим към неизбежна конфронтация между тези два блока. Сред постиженията на глобализацията търговията е може би най-изложена на тази нова реалност. И вече започва да оказва влияние върху новите коли, които виждаме по пътищата.
Започваме да виждаме все повече автомобили за конкретни пазари, за разлика от...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg