Китайският Nio може да пусне хибриден модел за Европа
Nio разглежда нови опции за пазари извън Китай
Nio, често наричан "китайския Tesla", може да се насочи към нови технологии, за да привлече международните пазари. Компанията е известна с решението си за споделена батерия, но сега обмисля възможността за хибридни модели с удължител на автономията извън Китай, където електрифицираните превозни средства достигат почти 50% от пазарния дял.
Развитие при хибридите
Основната концепция на Nio включва хибридни модели с двигател на бензин, предлагащ удължена автономия. Само един от пет клиенти избира „чисто електрическата“ версия сред тези, които предлагат избор между електрическа и хибридна опция, както при Aito M9.
Разширяване на международните пазари
Марка Firefly на Nio, която ще стартира до края на годината, може да предложи продължител на автономията до 2026. Фондът CYVN от Абу Даби е предложил това, виждайки потенциал за по-добро развитие на Nio в международен план, включително в Европа, където тези технологии могат успешно да избягат от европейската "супертакса".
„Технологията на споделяне на батерията предлага същата услуга като продължител на автономията, но само в страни с добре развита инфраструктура.“
Нищо ново за Китай?
Макар мнозина в Nio да отричат тези планове, Firefly може да се фокусира предимно върху международни пазари, като Европа. Това се дължи на факта, че компанията търси възможностите за конкуренция с модели като Megane, ID.3, Born и MG4. Въпреки слуховете, остава неясно дали този подход ще има място в Китай, където технологията за смяна на батерия е на високо ниво.