Китайската Nio ще използва „обикновени“ автосалони в Европа
Китайската марка Nio започна своята инвазия на европейския пазар, като отвори първия си шоурум в Осло през лятото на 2021 г. Продажбите на автомобили в Европа бяха планирани да се организират чрез собствена мрежа, базирана на принципа на лично запознаване с автомобила. По същия начин Nio продава своите електрически автомобили на вътрешния пазар.
В момента компанията управлява шест шоурума на Nio House в Европа. Тук клиентите могат да видят и тестват пет различни модела, включително наскоро пуснатия седан ET5. Но те не позволяват да се достигне целевото ниво на продажбите.
Според някои източници китайците планират да коригират ситуацията с помощта на...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://avto-moto.bg
Споделете статията в: