Какво искат купувачите на ултра персонализирани автомобили
Автомобилни производители като Lamborghini, Ferrari, Bentley и Rolls-Royce се развиват добре, тъй като независимо от случващото се в световната икономика, редиците на свръхбогатите купувачи се увеличават.
За първи път през миналата година Lamborghini е продала повече от 10 000 автомобила, а приходите на Ferrari са се увеличили със 17%. Но печеленето на пари от продажбата на относително малко автомобили на скромна група хора изисква все по-голяма креативност, отбелязва CNN. В резултат на това екстремните нива на персонализация се превърнаха в норма в тази ниша на индустрията. Вместо просто да избира цветовете на интериора и екстериора от менюто, всеки купувач може да гарантира, че неговият или нейният суперавтомобил или свръхлуксозен SUV ще изглежда като никой друг на земята.
В някои случаи най-богатите купувачи могат дори да поръчат автомобили, които се...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg