Каква е новата марка, стартирана от Stellantis в Китай?

Hedmos се очертава като ново начинание на Stellantis и Dongfeng
За да поддържа своите заводи в Китай, Stellantis разчита на партньора си Dongfeng. Новата марка Hedmos е по-китайска, отколкото френска.
Имаше време, когато PSA беше добре представена в Китай с обеми, които не бяха скромни. През 2015 г. продажбите на Peugeot и Citroën достигнаха връх от 700 000 единици. Това златно време отмина. Групата, сега под името Stellantis, е практически поверила управлението на съвместното си предприятие на партньора си Dongfeng. Продажбите на Peugeot и Citroën едва преминаха 50 000 единици през изминалата година, като китайската група иска да поддържа заводите работещи.
Марката Hedmos и нейният дебют
DPCA (Dongfeng Peugeot Citroën Automobiles) току-що представи нова марка, наречена Hedmos. Първият модел носи познатото име Fukang, същото като първия Citroën ZX, продаван в Китай!
Нова марка, но не и нов модел представлява електрическият SUV Aeolus Sky EV, продаван вече от няколко месеца от Dongfeng. Този SUV с дължина 4670 мм има малко по-мощен двигател: 160 kW за Hedmos срещу 120 kW за Aeolus. Батерията вероятно ще бъде с капацитет 61,2 kWh, предоставящ малко над 500 км CLTC (малко над 400 км WLTP) пробег.
Бъдещето на Citroën и Peugeot в Китай
Dongfeng трябва да продължи да експлоатира заводите на DPCA и да снабдява оцелелите търговци. Разбира се, този модел няма да дойде в Европа. Марката Hedmos, получаваща минимални инвестиции, вероятно няма светло бъдеще. Dongfeng търпеливо чака, преди да изчезнат окончателно Citroën и Peugeot в Китай. Това е една от задачите, очакващи бъдещия ръководител на Stellantis.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
