Jaguar: Масивният спад в продажбите от 97% всъщност подвежда

Продажбите спадат, но такава е стратегията
През последните месеци, посещавайки дилърства на Jaguar в Европа, клиентите забелязват празнота. Броят на новите автомобили за продажба е спаднал драстично, а някои шоуруми нямат никакви наличности. Това доведе до драматичен спад от 97.5% в продажбите на Jaguar в Европа.
При първоначален поглед цифрите изглеждат катастрофални, но те отразяват плановете на компанията за преобразяване към производство само на електрически автомобили. Jaguar спря производството в края на 2024 г., което продължи и през 2025 г.
Данните от Европейската асоциация за автомобилни производители показват спад от 77.8% в продажбите за годината до април, но това е част от стратегията. Компанията прекрати производството на текущия моделен състав, за да се фокусира върху нови електрически модели.
По време на инвеститорския ден на Jaguar, беше споделена информация за увеличение на трафика към сайта с 110% през ноември и декември. Освен това, изследванията показват, че 20% повече хора възприемат марката като заслужаваща по-висока цена.
„Тези ранни сигнали за интерес подчертават потенциала на Jaguar след завръщане с новите електромобили.“
Всичко това подчертава, че ниските продажби на Jaguar не бива да се възприемат като признак на провал. Истинският тест за марката ще бъде когато тя се върне на пазара с по-висока цена и нови електрически модели.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
