Jaguar Land Rover залага $80M в бъдещето на автомобилните бои

JLR прави боядисването по-зелено и по-персонализирано
Jaguar Land Rover (JLR) инвестира 65 милиона британски паунда в нови съоръжения за боядисване, с цел разширяване на опциите за персонализация и правенето на процеса на боядисване по-устойчив.
Нови съоръжения в Англия и Словакия
Компанията планира да отвори нови съоръжения за боядисване в заводите в Castle Bromwich, Англия, и Nitra, Словакия. Това ще позволи до 17,000 допълнителни поръчки за персонализирано боядисване годишно, както и разширяване на опциите за нискоенергийно боядисване извън моделите на Land Rover Range Rover до други модели.
Ново боядисване в завода в Нитра, където се сглобяват Defender и Discovery, ще предлага неограничени опции за цветове. Освен това, електрическите пещи за втвърдяване ще избягват около 551 тона CO2 емисии годишно, като топлообменникът ще помогне на завода да избегне 2,250 тона CO2 емисии. Новото съоръжение ще бъде готово през 2026 година.
Подобрения в специалните операции на превозните средства
Подобренията в съоръженията на Special Vehicle Operations (SVO) в Castle Bromwich, които обслужват уникални поръчки, ще бъдат завършени през 2025 година и ще включват нови куполни камери, които ще намалят употребата на енергия и вода. Те ще използват същите напълно автоматизирани роботи за пръскане, които се използват в съоръжения с по-висок обем, за да намалят загубата на боя с 30%.
Възможности и икономически ползи
JLR твърди, че бояджийните цехове представляват основен източник на емисии при производството на автомобили. С обновленията се създават условия за повече изключително печеливши специални боядисвания. Услугата на компанията за съчетаване на цветове за Range Rover SV обикновено добавя около $87,000 към цената на Range Rover SV от $202,000.
Други луксозни марки също подчертават персонализационните възможности. Mercedes-Benz наскоро обяви разширяване на програмата си за персонализация Manufaktur, докато Rolls-Royce разширява завода си за производство на повече уникални луксозни автомобили, а Bentley отчита увеличение на търсенето за програмата си Mulliner.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
