известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

История на промяната: еволюцията на Opel Vectra

Екип MyVe
Екип MyVe
11:02 | 16.09.2024
Време за четене: 02:32 мин.
История на промяната: еволюцията на Opel Vectra

Нова базова версия и електронен контрол на окачването за новата моделна година

Opel уверено и с ускорени темпове излиза от кризата. Представянето на новата Astra може да се определи като успех, който спомага за бързото и ефикасно възстановяване на имиджа на компанията от Рюселсхайм. В Opel обаче смятат, че Vectra не допринася достатъчно за този процес и са набелязали няколко мерки, за да направят модела си по-привлекателен за клиентите през следващата година.

нова базова версия с 1,6-литров двигател

Най-важната мярка е разширяването на гамата на модела с нова базова версия. Моделът с 1,6-литров четирицилиндров бензинов двигател и мощност 100 к.с., познат от Zafira и Meriva, ще се стреми да отговори на ценовите атаки на конкуренцията, предлагайки пълноценен автомобил в средния клас на изгодна цена.

електронен контрол на окачването IDS plus

Втората мярка е свързана с разширяването на оборудването на Vectra със системата за електронен контрол на окачването IDS plus. През 2005 г. тя ще стане част от серийното оборудване на версиите с шестцилиндрови двигатели и ще се предлага като опция при автомобилите с бензинов 2.0 turbo и дизелов 1.9 CDTi.

удобство и стабилност на пътя

Електронно контролираното окачване ще трябва да реши дилемата между комфорт на возене и стабилност на пътя, предлагайки и двете – приятна мекота като базова настройка и спортна стегнатост, която се активира с натискане на един бутон на арматурното табло. Промяната в настройката на окачването води и до по-бързи реакции на мотора на командите на педала за газта, както и до по-директна работа на кормилната уредба.

повишена безопасност

Новата система предлага значителни предимства по отношение на безопасността. Благодарение на адаптивното поведение на елементите на окачването спрямо състоянието на пътната настилка и маниера на шофиране, спирачният път се съкращава с 5% в сравнение с този на Vectra с конвенционална ходова част. В съчетание с IDS plus, стабилизиращата програма ESP се задейства по-късно и се намесва по-прецизно.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news
Споделете статията в: