известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Hyundai Motor разкри стратегията "Hyundai Way" и целите си на CEO Investor Day 2024

Екип MyVe
Екип MyVe
21:33 | 28.08.2024
Време за четене: 03:25 мин.
Hyundai Motor разкри стратегията

Hyundai Motor се фокусира върху електрификацията чрез стратегията "Hyundai Way"

Hyundai Motor Company организира своя Ден на инвеститора за 2024 г., на който представи новата си средносрочна и дългосрочна стратегия "Hyundai Way". По време на събитието компанията разкри ангажимента си за повишаване на конкурентоспособността на електрическите и хибридните превозни средства, за усъвършенстване на технологиите за батерии и автономни превозни средства и за разширяване на визията си като енергиен мобилизатор, който гъвкаво реагира на пазарната среда с динамичните си възможности.

Цел за глобални продажби и електромобили

Hyundai има за цел да постигне 5,55 милиона годишни глобални продажби до 2030 г., което представлява увеличение с 30% спрямо 2023 г. От тях 2 милиона ще бъдат електрически автомобили. Компанията планира да въведе нов тип електромобил (EREV) с пробег над 900 км с едно зареждане за пазарите в Северна Америка и Китай.

Разширяване на гамата от модели

Hyundai ще предложи пълна гама от 21 EV модела до 2030 г., вариращи от достъпни до луксозни и високопроизводителни. Освен това, компанията ще представи усъвършенствана хибридна система от следващо поколение с подобрена производителност и горивна ефективност, като планира разширяване на гамата HEV до 14 модела спрямо сегашните седем.

Технологии за батерии и автономни превозни средства

Hyundai се стреми към инсорсване на технологиите за батерии, разработване на достъпни NCM батерии и укрепване на технологиите за безопасност. Компанията има планове за комерсиализиране на бизнеса с платформи за автономни превозни средства и доставка на автономни превозни средства на глобални софтуерни компании.

Инвестиции и лидерска роля

Hyundai възнамерява да осигури водеща роля в областта на енергетиката по време на енергийния преход. Компанията планира значителни инвестиции в размер на 120,5 трилиона KRW до 2033 г. в подкрепа на стратегията "Hyundai Way".

"В рамките на "Hyundai Way" ще реагираме на пазара с гъвкавост, благодарение на уникалната система за адаптивно реагиране на Hyundai. Това ще осигури устойчиво лидерство в несигурна пазарна среда и ще позиционира компанията стратегически за създаване на бъдеще, съсредоточено върху мобилността и енергията", заяви Джехун Чанг, президент и главен изпълнителен директор на Hyundai Motor Company.

През 2024 г. Hyundai Motor гарантира своята рентабилност и конкурентоспособност на пазара на електрически превозни средства. Тези постижения бяха признати от световните рейтингови агенции, тъй като компанията получи кредитен рейтинг "А". Освен това, с глобален годишен обем на продажбите от 4,21 млн. единици през 2023 г., Hyundai Motor помогна на Hyundai Motor Group да се превърне в един от трите най-големи автомобилни производителя в световен мащаб.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news
Споделете статията в: