General Motors иска дилърствата да обновят имиджа си

Автомобилният гигант променя концепцията за представителствата си
General Motors променя дизайна на дилърствата за марките си Buick, Chevrolet и GMC за първи път от почти две десетилетия. Програмата има за цел да превърне местата в отворен дизайн и да намали напрежението върху клиентите.
Шоурумите ще включват стъклени стени и сини арки. Това, според ръководителите, ще създаде по-приветлива среда за клиентите и ще направи моделите вътре видими отвън. Вътре дилърите ще заменят бюрата с високи маси и столове.
Преобразяване по модел на по-висок клас марки
GM следва практики на по-висок клас марки, създавайки уютна обстановка, подобна на кафене с удобно обзавеждане, дървесни акценти и повече светлина. Не е изключено дисплеите да са важен елемент в новите шоуруми. GM планира използване на информационни екрани и интерактивни решения, които ще помогнат в продажбения процес.
Роля на дигиталните дилърства
Концепцията за дигитални дилърства не е нова за GM. Компанията изпитва натиск от цифровизация на инвентара и се стреми да улесни покупките онлайн.
GM вече е прилагал обновителни стратегии, насърчавайки дилърите да осъвременят дилърствата - от подови настилки до мебели. Днес, с нова вълна от дигитализация, GM отново предлага промени на тези, които не са направили ъпдейти преди десетилетие.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
