известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Карти
Назад

General Motors иска дилърствата да обновят имиджа си

Екип MyVe
Екип MyVe
15:00 | 07.08.2025
Време за четене: 01:37 мин.
General Motors иска дилърствата да обновят имиджа си

Автомобилният гигант променя концепцията за представителствата си

General Motors променя дизайна на дилърствата за марките си Buick, Chevrolet и GMC за първи път от почти две десетилетия. Програмата има за цел да превърне местата в отворен дизайн и да намали напрежението върху клиентите.

Шоурумите ще включват стъклени стени и сини арки. Това, според ръководителите, ще създаде по-приветлива среда за клиентите и ще направи моделите вътре видими отвън. Вътре дилърите ще заменят бюрата с високи маси и столове.

Преобразяване по модел на по-висок клас марки

GM следва практики на по-висок клас марки, създавайки уютна обстановка, подобна на кафене с удобно обзавеждане, дървесни акценти и повече светлина. Не е изключено дисплеите да са важен елемент в новите шоуруми. GM планира използване на информационни екрани и интерактивни решения, които ще помогнат в продажбения процес.

Роля на дигиталните дилърства

Концепцията за дигитални дилърства не е нова за GM. Компанията изпитва натиск от цифровизация на инвентара и се стреми да улесни покупките онлайн.

GM вече е прилагал обновителни стратегии, насърчавайки дилърите да осъвременят дилърствата - от подови настилки до мебели. Днес, с нова вълна от дигитализация, GM отново предлага промени на тези, които не са направили ъпдейти преди десетилетие.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news

Свали мобилното приложение MyVe и ползвай всички услуги напълно безплатно:

Google Play Apple AppStore AppGallery
Споделете статията в: