известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Карти
Назад

Ford регистрира 94 изтегляния през 2025 г.

Екип MyVe
Екип MyVe
03:00 | 15.08.2025
Време за четене: 14:40 мин.
Ford регистрира 94 изтегляния през 2025 г.

Рекордният брой кампании за безопасност засяга близо два милиона превозни средства

Ford отчита 94 изтегляния до 4 август 2025 г. Тези кампании засягат почти два милиона автомобила в САЩ. Данните на NHTSA показват 21 изтегляния, свързани с електрическата система, 12 за системи за обратно виждане и 10 за силовото предаване.

Втори по брой изтегляния е производителят на кемпери Forest River с 23, а сред автомобилните марки Chrysler има 21.

„Продуктите вече са на пазара и очаквам изтеглянията може да се увеличат, защото искаме да защитим клиентите.“ — Джим Фарли, главен изпълнителен директор на Ford.

Защо броят расте

  • Повече инспектори и инженери търсят дефекти.
  • Много кампании покриват модели, разработени през 2015–2016 г.
  • Компанията залага на OTA-актуализации (over-the-air), които снижават цената на ремонта.

Пълен списък на изтеглянията към 4 август 2025 г.

17 януари 2025 г.

  • Загуба на мощност на задвижването поради повреда на акумулатора – 272 817 бр. (2021–2023 Bronco Sport; 2022–2023 Maverick)
  • Разхлабени болтове на напречната греда на трансмисията – 259 бр. (2025 Explorer; 2025 Lincoln Aviator)
  • Неправилно сглобена кормилна уредба – 3 бр. (2024 F-150)
  • Задният амортисьор може да се откачи – 149 449 бр. (2021–2024 Bronco)

31 януари 2025 г.

  • Неизправност на дисплея на приборното табло / FMVSS 101 и 102 – 298 бр. (2025 Bronco Sport, Escape; 2025 Lincoln Corsair)
  • Изображението от камерата за задно виждане може да не се показва – 91 580 бр. (2021 Expedition; 2021–2022 F-Series; 2020–2022 Lincoln Corsair)

14 февруари 2025 г.

  • Воланът може да се завърти неволно – 332 бр. (2022–2023 Mustang)
  • Задните светлини могат да се повредят – 2 711 бр. (2022–2024 Maverick)
  • Липса на предупреждение за неизправност на мигача / FMVSS 108 – 1 635 бр. (2022–2024 Maverick)
  • Неправилно закрепени болтове за закрепване на коланите за безопасност – 240 510 бр. (2020–2021 Explorer; 2020–2021 Lincoln Aviator)
  • LED светлините на външните огледала могат да предизвикат пожар – 35 328 бр. (2015–2017 Lincoln Navigator)

28 февруари 2025 г.

  • Може да се покаже неправилно изображение от камерата за задно виждане – 355 бр. (2023 F-250/350/450)
  • Софтуерна грешка може да доведе до загуба на мощност – 207 бр. (2022 Escape; 2022–2024 Maverick; 2021–2022 Lincoln Corsair)
  • Спирачките на ремаркето могат да откажат – 10 627 бр. (2021–2022 F-150; 2022 Expedition, F-Series, Maverick; 2022 Lincoln Navigator)
  • Високоволтовата батерия може да предизвика късо съединение – 950 бр. (2022–2024 F-150 Lightning)
  • Контакторът на високоволтовата батерия може да прегрее – 633 бр. (2021–2022 Mustang Mach-E)

28 февруари 2025 г. (втора серия)

  • Загуба на мощност на задвижването поради незабелязано ниско ниво на батерията – 2 бр. (2022 Maverick)
  • Приборното табло не свети / FMVSS 101 – 933 бр. (2022–2023 Maverick)
  • Нежелано включване на спирачните светлини / FMVSS 108 – 141 бр. (2022 Maverick)
  • Загуба на задвижване от вала – 18 648 бр. (2021–2022 EcoSport)

14 март 2025 г.

  • Предните прозорци може да не се приберат – 9 бр. (2023 F-250/350)
  • Загуба на мощност на задвижването поради незабелязано ниско ниво на батерията – 48 066 бр. (2021–2024 Bronco Sport; 2022–2023 Maverick)
  • Изображението от камерата за задно виждане може да не се показва – 49 399 бр. (2020–2023 Explorer; Lincoln Aviator; 2020–2022 Lincoln Corsair)
  • Празно или изкривено изображение от камерата за задно виждане – 2 290 бр. (2021–2022 Edge)
  • Неправилно показване на изображението от камерата за задно виждане – 4 721 бр. (2025 Escape)
  • Превключвателят на кормилната колона може да се откачи – 23 бр. (2025 F-Series)
  • Неочаквано движение на превозното средство – 269 бр. (2024–2025 Bronco, Explorer, F-150, Ranger, Mustang; 2025 Lincoln Aviator)
  • Счупен инжектор за гориво може да предизвика пожар – 33 576 бр. (2021–2023 Bronco Sport; 2020–2022 Escape)
  • Отделяне на автомобила от разединителя на карданния вал – 4 247 бр. (2020–2022 Explorer)
  • Неработещи контроли – 471 бр. (2022–2023 Transit)
  • Скоростният лост може да премине в неутрално положение по време на шофиране – 567 бр. (2021 F-150)

28 март 2025 г.

  • Двигателят може да прегрее – 152 бр. (2019–2020 Transit Connect)
  • Коланът за безопасност може да не се прибере или изтегли– 112 949 бр. (2018–2020 Expedition; 2018–2020 Lincoln Navigator)
  • Неправилната предпазителна букса може да доведе до загуба на мощност на задвижването – 47 бр. (2025 F-150 Hybrid)

31 март 2025 г.

  • Неправилно подредена тапа за моторно масло – 4 163 бр. (2024–2025 Expedition, F-150; 2024 Lincoln Navigator)

11 април 2025 г.

  • Загуба на спирачна функция поради изтичане на спирачна течност – 123 611 бр. (2017–2018 Expedition, F-150; 2017–2018 Lincoln Navigator)
  • Електрическите прозорци могат да прищипят / FMVSS 118 – 1 168 бр. (2024 Ranger; 2024 Lincoln Nautilus)
  • Повреда на високоволтовата батерия от вода може да предизвика пожар – 457 бр. (2024–2025 E-Transit Chassis)
  • Софтуерна грешка може да доведе до загуба на мощност на задвижването – 24 655 бр. (2025 Explorer)
  • Изображението от камерата за задно виждане може да не се показва– 4 625 бр. (2022–2023 Transit)

18 април 2025 г.

  • Загуба на управление поради отделяне на предния контролен лост – 2 бр. (2025 Bronco)

23 април 2025 г.

  • Празно или изкривено изображение от камерата за задно виждане – 160 729 бр. (2015 Expedition; 2015 F-Series; 2015 Lincoln MKC/Navigator)
  • Липсваща предупредителна етикетка за въздушната възглавница на таблото / FMVSS 208 – 326 бр. (2025 F-150)
  • Неправилно закрепената батерия може да предизвика пожар – 3 бр. (2023 F-150 Lightning)

24 април 2025 г.

  • Изображението от камерата за задно виждане може да не се показва – 128 889 бр. (2022–2023 Bronco)

9 май 2025 г.

  • Разхлабени крепежни елементи на долния междинен вал– 9 181 бр. (2025 F-150)
  • Неправилно функциониране на детската заключалка – 2 002 бр. (2024 Bronco)
  • Съединителите на тръбата за връщане на горивото могат да пропускат– 5 бр. (2025 F-250/350)
  • Предният долен контролен лост може да се откачи – 3 бр. (2024–2025 Bronco)
  • Загуба на управление поради отделяне на предния контролен лост – 4 497 бр. (2024–2025 Bronco; 2024–2025 Ranger)
  • Разхлабени или липсващи болтове на шофьорската седалка / FMVSS 207 – 46 бр. (2025 Bronco; 2025 Ranger)
  • Неизправност на камерата за задно виждане– 12 219 бр. (2021–2022 Bronco)
  • Деактивирана електронна система за контрол на стабилността / FMVSS 126 – 6 бр. (2022–2023 F-150 Lightning)
  • Загуба на спирачна функция поради изтичане на спирачна течност – 273 789 бр. (2022–2024 Expedition; 2022–2024 Lincoln Navigator)
  • Изображението от камерата за задно виждане може да не се показва – 1 075 299 бр. (2021–2024 Bronco; Edge; Escape; Expedition; F-150; F-Series; Mustang; Mach-E; Ranger; Transit; Lincoln модели)
  • Неправилно затегнат болт на подрамката – 206 бр. (2025 Explorer; 2025 Lincoln Aviator)

27 май 2025 г.

  • Индикаторната лампа за състоянието на въздушната възглавница не се вижда / FMVSS 208 – 63 898 бр. (2025 Maverick)
  • Високоволтовата батерия може да предизвика късо съединение.– 8 бр. (2020–2021 Lincoln Aviator)
  • Задните светлини може да не функционират– 10 бр. (2021 F-150)
  • Тапицерията на вратите на водача и пътника може да се отдели – 492 145 бр. (2016–2017 Explorer)
  • Функцията за подпомагане при предстоящо сблъскване може да не работи – 426 бр. (2020 Expedition; 2020 Lincoln Navigator)
  • Отказ на двигателя може да доведе до пожар – 1 797 бр. (2020–2023 Escape; 2022–2023 Maverick; 2021–2023 Lincoln Corsair)
  • Отказ на двигателя – 156 бр. (2025 Explorer; 2025 F-150; 2025 Transit)
  • Блокът на отоплителя може да прегрее и да предизвика пожар – 6 781 бр. (2025 Bronco Sport; 2023–2025 Escape; 2025 Maverick; Lincoln Corsair/Nautilus)
  • Загуба на управление поради отделяне на предния контролен лост – 29 501 бр. (2024–2025 F-150 Lightning)
  • Индикаторът TPMS може да не светне / FMVSS 138 – 192 бр. (2022 F-150 Lightning)
  • Приборното табло не свети – 3 506 бр. (2022–2023 Transit)
  • Неизправност на системата за предупреждение за коланите / FMVSS 208 – 3 227 бр. (2020–2023 Lincoln Aviator/Corsair)
  • Отказ на панорамния и централния дисплей / FMVSS 111 – 30 679 бр. (2024 Lincoln Aviator)

4 юни 2025 г.

  • Изтичането на моторно масло може да доведе до повреда – 2 985 бр. (1.5 l EcoBoost RFF Cylinder Head/Long Block)
  • Изтичането на моторно масло може да доведе до повреда – 404 бр. (2025 Bronco Sport; 2023–2025 Escape)
  • Разхлабени болтове на предния спирачен апарат – 3 бр. (2025 Explorer)

16 юни 2025 г.

  • Пътниците на задните седалки могат да останат заклещени – 197 432 бр. (2021–2025 Mustang Mach-E)
  • Страничните габаритни светлини и дневните светлини могат да откажат / FMVSS 108 – 8 бр. (2022 Lincoln Navigator)
  • Внезапна загуба на функцията на спирачките– 2 345 бр. (2025 F-Series Super Duty)
  • Неправилно показване на приборното табло / FMVSS 101, 126 – 45 бр. (2025 Ranger)
  • Повреден кабелен сноп може да доведе до спиране на двигателя – 40 бр. (2025 F-150)
  • Детската заключалка може да не попречи на отварянето на вратата – 27 768 бр. (2025 Bronco)
  • Възможно е въздушната възглавница на пътника да се задейства неправилно / FMVSS 208 – 2 272 бр. (2025 Bronco)
  • Риск от преобръщане на превозното средство / FMVSS 114 – 276 бр. (2025 Mustang Mach-E)
  • Седалката на втория ред може да се движи неочаквано – 304 662 бр. (2020–2025 Explorer; 2020–2025 Lincoln Aviator)

17 юни 2025 г.

  • Задните прозоречни решетки и обшивката на С-колоната могат да се откачат – 132 914 бр. (2020–2025 Lincoln Aviator)

27 юни 2025 г.

  • Контакторът на високоволтовата батерия може да прегрее – 239 бр. (2022 Mustang Mach-E)
  • Въздушните възглавници могат да се отворят с прекомерна сила – 171 бр. (2025 Expedition; 2025 Lincoln Navigator)
  • Предният спирачен маркуч може да докосне гумата и да се спука – 5 бр. (2025 F-150 Lightning)

30 юни 2025 г.

  • Спирачките на ремаркето могат да откажат – 4 бр. (2020–2022 F-150 Trailer Brake Control)
  • Изтичане на хидравлична течност от задния спойлер може да предизвика пожар – 2 бр. (2017 GT)
  • Изображението от камерата за задно виждане може да не се показва – 200 061 бр. (широк списък от модели 2018–2024)

8 юли 2025 г.

  • Горивна помпа може да се повреди – 850 318 бр. (2021–2023 Bronco; F-Series; Explorer; Lincoln модели)

14 юли 2025 г.

  • Счупеният инжектор за гориво може да пропусне и да предизвика пожар – 694 271 бр. (2021–2024 Bronco Sport; 2020–2022 Escape)

25 юли 2025 г.

  • Изображението от камерата за задно виждане може да не се показва – 59 бр. (2024–2025 Bronco Upfit Kit)
  • Задните прозорци може да не успеят да променят посоката / FMVSS 118 – 23 111 бр. (2025 Lincoln Aviator)

28 юли 2025 г.

  • Загуба на помощ при спиране – 312 120 бр. (2025 Bronco, Expedition, F-150, Ranger; 2025 Lincoln Navigator)
  • Неизправност на системата за предупреждение за коланите / FMVSS 208 – 56 473 бр. (2025 F-150 Hybrid)

Какво означава това за собствениците

  1. Проверете VIN на сайта на NHTSA.
  2. Свържете се с местния дилър за безплатен ремонт.
  3. Следете за нови съобщения, тъй като броят на кампаниите може да се увеличи.

Безопасността трябва да остане приоритет, а бързата реакция на собствениците помага за предотвратяване на инциденти.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news

Свали мобилното приложение MyVe и ползвай всички услуги напълно безплатно:

Google Play Apple AppStore AppGallery
Споделете статията в: