известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Евро 7: между чука и наковалнята

Екип MyVe
Екип MyVe
09:53 | 07.04.2023
Време за четене: 01:52 мин.
Евро 7: между чука и наковалнята

Европа вече се подготвя за нов набор от правила по Евро 7, който е умерена адаптация на сегашния стандарт, но е силно критикуван и среща нарастваща съпротива.

Като цяло производителите на автомобили не виждат смисъл от ново решение за емисиите, тъй като Европейският съюз ги изправя пред фактическа забрана на двигателите с вътрешно горене през 2035 г. Отписването на включените технологични разходи би било нерентабилно, като остава само едно последно поколение модели с двигател с вътрешно горене, от което да се пожъне печалба. Вместо да се влагат пари в подобрение на съществуващите двигатели защо да не се използва тази инвестиция, за да се ускори разработването и пускането на задвижващи системи с нулеви емисии, като превозни средства с батерии и горивни клетки?

Със сигурност дебатът е оживен. И това не остави времевата линия незасегната, като предложението за въвеждане се забави. Обикновено стандартите за емисии се актуализират с интервал от приблизително четири години. Когато Евро 7 влезе в сила – ако изобщо влезе в сила, с нарастваща съпротива в очакване на ратификацията – часовникът ще тиктака на 1 юли 2025 г. Това са повече от десет години след влизането в сила на стандарта Евро 6 (2014 г.). Новите правила също ще продължат едно десетилетие и ще се прилагат до 2035 г. Но какво точно включват те?

Няма парникови газове

Като обобщение: евростандартите засягат само...

Прочетете цялата статия на следния линк:   https://autozona.bg

Споделете статията в: