Електрическата кола на Xiaomi продаде 100 000 бройки
Успехът на Xiaomi SU7 на китайския пазар
С пускането си на пазара, Xiaomi SU7 веднага завладя китайския пазар. Въпреки предизвикателствата, новият производител успя да постигне целите си, като наскоро премина марката от 100 000 произведени единици.
Представяне и търговски успех
Представен в края на 2023 г. и влязъл в търговски оборот през март 2024 г., Xiaomi SU7 привлече вниманието със своя дебют. Дори и медиите във Франция не пропуснаха новостта от Китай. Но електрическият седан не остана само медиен успех – публиката бързо напълни магазините на марката, създавайки огромно търсене още в първоначалния период на продажбите.
Притесненията на ръководството
Най-големите притеснения за Лей Джун, главен изпълнителен директор и основател на компанията, бяха свързани с потенциалния успех. Малко преди старта, той заяви, че се опасява от "твърде голям успех", който би могъл да доведе до забавяне на доставките и недоволни клиенти. За да отговори на тази потребност, Xiaomi си постави целта да достави поне 100 000 единици тази година, с амбиция за 120 000.
Производствени постижения и бъдещи амбиции
Тази цел беше постигната, след като 100 000-ната единица беше сглобена в завода в Пекин и трябва да бъде доставена в следващите дни. Целта от 120 000 също се очаква да бъде изпълнена. От юли насам, доставките на SU7 са над 10 000 единици месечно, и над 20 000 през октомври. През ноември и декември, производството трябва да достигне до 24 000 единици.
След този успех, Xiaomi ще представи след няколко месеца втория си модел, който ще бъде кросоувър. Втората фаза на завода в периферията на Пекин също ще бъде скоро оперативна.