Ексклузивни опции за 530,000 долара- Bugatti задава нов стандарт за лукс
Колко струва персонализацията?
Екзотичните автомобилни марки често се хвалят с производството на истински уникални автомобили. Дори когато се произвеждат повече превозни средства от ограничена серия, собствениците от най-високата класа избират различни опции за персонализация. Следователно, на теория, няма две идентични коли. Но колко харчат богаташите, за да притежават наистина персонализиран продукт? Bugatti разкри колко пари клиентите инвестират в допълнение към вече значителната базова цена.
Екстравагантност в цените
В интервю за списание Top Gear, шефът на Bugatti, Мате Римак, споделя, че клиентите на Molsheim отделят допълнителни 500,000 евро, за да персонализират своите автомобили. При настоящия валутен курс, това е близо 530,000 долара. Това е значително повече от базовата цена на стандартния Ferrari 12Cilindri, който е на стойност 464,000 долара.
„Имаме тези специални програми, които правим с нашите клиенти. Автомобилите стават все по-персонализирани. Всеки автомобил е наистина специален. Ние сме на около половин милион евро персонализация на автомобил.”
Особени модели и цени
Въпреки че Mistral World Record Car издига нещата още по-високо, основателят и главен изпълнителен директор на Rimac добави, че откритият хиперкар е уникален в своя клас, което подсказва, че собствениците инвестират още повече пари за индивидуализиране. Тайнственият купувач притежава и другите три рекордни модела на Bugatti: Veyron 16.4 Super Sport World Record Edition, Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse World Record Edition и Chiron Super Sport 300+.
Луксът не познава граници
Когато Mistral дебютира през август 2022 г., той вече беше разпродаден, въпреки че струваше 5 милиона евро или 1 милион повече от Болидата само за писти. Най-новият автомобил на Bugatti - Tourbillon, всъщност е по-евтин, на цена от 3.8 милиона евро. Въпреки това, логично е, че следващите производствени модели ще повишат цената, вероятно ще има по-малко специални издания, тъй като ще бъдат произведени само 250 единици, което го прави по-ексклузивен от предшествениците му. Veyron беше произведен в 450 единици, докато Chiron беше изграден в 500 примера.
Непокътнатата цена на изключителността
Нека не забравяме, че цената на La Voiture Noire беше осем цифрена. Собственикът плати колосалните 11 милиона евро, когато колата дебютира преди няколко години. През 2020 г. тя беше най-скъпата нова кола, въпреки че може би Rolls-Royce Boat Tail носи титлата сега.