Ексклузивна версия на любимия джип на Бойко Борисов
Нова версия на Toyota Sequoia с впечатляващи характеристики
Неведнъж сме ви разказвали за автомобилите на силните политици на деня и именно в тези статии е ставало дума за една от любимите коли на лидера на ГЕРБ. Докато беше премиер, Борисов редовно обикаляше страната ни с автомобил Toyota Sequoia. Сега тази японска кола има нова версия.
Произход и история
Името ѝ е дадено в чест на бившето ранчо, на което се намира заводът в Сан Антонио, където се произвежда Sequoia. Ранчото е основано през 1794 година от испанския колонист Хуан Игнасио де Казанова и е било собственост на неговите потомци до 2003 година, когато е продадено на Toyota.
Специални елементи на изданието 1794
Специалните елементи за изданието 1794 включват акценти от орехово дърво, кожена тапицерия, отопляеми и вентилирани предни седалки с функция за масаж, "капитански" кресла на втория ред, 20-цолови джанти, панорамен стъклен покрив и пакет технологии за теглене. Всъдеходът също така получава индивидуални емблеми отвътре и отвън. Цената на Sequoia 1794 Edition започва от $82 080.
Други нива на оборудване
Другите нива на оборудване на Toyota Sequoia 2025 година включват:
- SR5, започващо от $64 120
- Limited - от $70 520
- Platinum от $81 265
- TRD Pro от $81 990
- Capstone от $85 610
Задвижването на всички колела е стандартно за всички модели, с изключение на SR5 и Limited, които се предлагат стандартно със задно задвижване. Добавянето на задвижване на всички колела на тези модели е опция, струваща $3 000.
Промени за новата версия
Други промени за новата версия от 2025 година включват нов цвят Mudbath, ексклузивен за офроуд модела TRD Pro. Масажиращите седалки, които са стандартни за 1794 Edition, също са стандартни за моделите Platinum и Capstone и се предлагат като опция за останалата част от гамата.
Хибриден двигател
Единственият двигател, предлаган в Sequoia, е хибридният агрегат i-Force Max на Toyota, който се използва и в Tundra. Той произвежда 437 к.с. мощност и се състои от 3.5-литров V6 двигател с двойно турбо и електрически мотор-генератор, разположен между двигателя и трансмисията, която е 10-степенна автоматична скоростна кутия.