Една трета от новите купувачи на Ferrari са под 40 години
Една трета от новите купувачи на Ferrari са под 40 години. Въпреки списъка с чакащи от три години за някои от колите, изпълнителният директор на Ferrari каза, че компанията няма планове да увеличи производството, за да отговори на търсенето.
„Ние сме марка, която не търси обем“, каза изпълнителният директор на Ferrari Бенедето Виня пред CNBC в ексклузивно интервю от Pebble Beach. „Ние сме марка, която търси стойност и уважава клиента. За нас клиентът е много, много важен.”
„Клиентът придава стойност на нашите автомобили, защото са уникални, защото са ограничени, защото са изключителни“, каза той. „Можем да направим повече, но това няма смисъл. Ще обидим клиентите си.”
Балансът между растеж и...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg