DS SM Tribute избира V6 двигател от Maserati, а не електрическо задвижване
V6 от Maserati, a не електрическо задвижване за DS SM Tribute!
Citroën SM беше известен като един от най-футуристичните автомобили на своето време. След повече от петдесет години, DS представи модерна версия на този култов модел.
История на Citroën SM
Преди повече от 50 години, Citroën SM дебютира като уникален автомобил, който комбинира елементи от седани и спортни автомобили. Моделът беше познат с авангардния си дизайн и впечатляващи технически нововъведения.
Дизайн и технологии на SM
SM впечатлява с футуристичния си облик: дълъг преден капак, скрит покрив и адаптивни светлини, дори и през 70-те години. Окачването беше хидропневматично, подобно на DS, като автомобилът можеше да достигне скорост от 225 км/ч.
Новият SM Tribute
DS Design Studio Paris представи нов прототип SM Tribute, който пресъздава духа на оригиналния SM със съвременен подход. Това е еволюция, а не революция, с модерни концепции и технологии.
Този прототип съчетава елементи от стандартния SM и специалния SM Présidentielle.
Дизайнерски детайли
Прототипът запазва ключовите характеристики на SM: подвижните капаци на колелата и стъклената облицовка отпред, заменена с 3D екран. Автомобилът е с увеличени размери, дълъг 4,94 метра, висок 1,34 метра и широк 1,98 метра. Просветът е намален с 3,5 см.
Има ли бъдеще SM?
Възможността за нов SM остава неясна. Вероятността за нов V6 двигател от Maserati в модерен SM е малка, но автомобилът със сигурност предизвиква интерес сред автомобилните ентусиасти.