Dodge Charger EV с провокативна реклама
Dodge хвърля предизвикателство към електрическите автомобили
Dodge, марката, известна със своите Hellcat V8 двигатели, се готви за пускане на първия си електромобил, Charger Daytona. В типичния за Dodge нестихващ стил, автомобилната компания наскоро пусна нова реклама за EV-то, която атакува всички останали електрически превозни средства на пазара.
Предизвикателно начало
Рекламата започва с разговор за това как компанията прави EV-технология, за да спаси околната среда, а не за да бъде модерна. След това нещата излизат извън контрол, когато водещият нарича други електромобили „бездуховни сънни капсули“ и „слабички“. Ако това не беше достатъчно, разказвачът разкрива, че истинската причина на Dodge да създава електромобили е да спаси купувачите от „слабички, бездушни, слабо изглеждащи, самоуправляващи се сънни капсули, с които всички останали замърсяват нашите улици“.
Фокус върху изпълнение
Макар че рекламата и околната ѝ кампания може да звучат агресивно, вероятно това е един от най-добрите начини Dodge да достигне до своята основна целева група клиенти. Автомобилният производител също ще наблегне на изпълнението, за да привлече хората, като заяви, че всички нови електрически задвижващи опции предлагат подобрена производителност в сравнение с бензиновите двигатели, които заменят.
Уникален подход към дизайна
Dodge също предприе различен подход към дизайна на автомобила, изграждайки първо представянето и след това фокусирането върху електрическата част на уравнението. Така, въпреки че не правят същите звуци като своите предшественици с V8 двигатели, няма да има съмнение относно суровите им числа.