Dacia иска да се препозиционира като сериозен конкурент на Jeep
Dacia ще бъде категорично препозиционирана като офроуд, ориентирана към „лайфстайл“ марка, за да съперничи на Jeep, докато навлиза в нови, по-големи пазарни сегменти.
Шефът на дизайна на Renault Group, Лоренс ван ден Акер, каза пред Autocar, че изпълнителният директор Лука де Мео е изразил желанието си румънската компания да има „аспирации отвъд достъпността“ при пристигането си през 2021 г. „Според мен няма сериозен конкурент на Jeep в Европа. Защо Dacia не може да бъде това? Няма [достъпна] марка, която да е свързана с природата, която да ви изведе извън града, което, особено след дните на Covid, става изключително актуално.“
„[Dacia] е марка, която е много добре позиционирана за хора, които обичат природата. Това ви дава две причини да си купите колата, а не само една.”
Първият автомобил, който ще илюстрира този подход, ще бъде следващото поколение...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg