Dacia губи позициите си като най-достъпната марка

Проблемът с растящите цени на Dacia
Преди време Dacia се утвърди като водеща марка в сегмента на нискобюджетните автомобили. Обаче днес цените на нейните модели непрекъснато се увеличават. Последно, базовата цена на Sandero скочи с 500 евро през януари, достигайки 12,900 евро. Дали тези увеличения са за финансиране на участия в ралита, като Sandrider на Себастиан Льоб?
Завръщане на конкуренцията
Dacia дълги години беше водеща в нискобюджетния сегмент, но сега е изправена пред нарастваща конкуренция. Новата Citroën C3 започва от 15,240 евро със 100 к.с. и климатизация. От друга страна, Dacia Sandero със същата мощност и климатизация струва 15,950 евро, въпреки че използва GPL.
Проблеми със стойността на марката
Въпреки че Dacia запазва солидна репутация, основана на надеждност, тя трябва да бъде внимателна с ценовата си политика. MG, китайска марка, предлага ZS хибрид на цена от 22,990 евро, което е по-ниско от хибридния SUV на Dacia, който струва 26,800 евро.
Бъдещето на Dacia
Марката трябва внимателно да обмисли как да се справи с нарастващата конкуренция и повишаващите се цени. За да остане на върха в сегмента на нискобюджетните автомобили, Dacia планира нова генерация на Sandero, включително електрически модели. Това ще бъде необходимо, за да се конкурира с Citroën C3 и други подобни модели.
Заключение
Dacia продължава да носи висока печалба на Renault, но с поскъпващите си модели марката трябва да бъде внимателна, за да не загуби дългогодишната си преднина на пазара.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
