Cupra се подиграва на автономните автомобили на Tesla
Cupra и нейната стратегия за контра
Откакто преди десетилетие Илон Мъск обеща революция в автомобилната индустрия с развитието на превозни средства без педали и волани, Tesla все повече се доближава до целта си. Последната презентация на Cybercab е поредна стъпка към тази мисия. Разработването на роботиаксита от различни компании около света е дейност, която привлича много внимание.
Cupra иронизира бъдещето на автономните автомобили
Cupra, противопоставяйки се на настоящите тенденции, излиза с нова реклама, целяща да разсъждаваме върху реалната нужда от автономни автомобили. Кампанията, наречена „нашият най-лош кошмар“, се подиграва със самостоятелните превозни средства, представяйки ги като лишени от личност.
Подходът на Cupra
Cupra, известна със своето внимание към шофьорското изживяване, не може да си представи автомобил без волан и педали. Рекламата е голям успех за марката, привличайки широко обществено внимание и налагане на разговор по темата.
Находчивата реклама на марката в Instagram, привлече голямо обществено одобрение. Публикацията събра над 10 000 харесвания. Коментарите са в полза на Cupra с изрази като: „харесвам тази философия“ и „заради тази реклама, ще си купя Cupra като следваща кола“. Друг потребител отправя предупреждение към компанията: „ще видим след няколко години“.