BYD се подготвя за навлизане на автомобилния пазар в Европа
Разширяване на пазара на електромобили BYD във Франция
С регистрирани 2 600 автомобила във Франция през първите месеци на 2024 г., BYD има още много да постигне. Новият заместник-директор за Франция подчертава бъдещите успехи на компанията.
Подготовка за разширяване
BYD има амбицията да заеме 5% от пазара на електрически превозни средства в Европа до 2026 г., в сравнение с 1.1% през миналата година. „Сега сме в точката на ускоряване“, казва Емануел Брет, новият заместник-директор на BYD за Франция. Опитният мениджър от BMW и Fisker е нает да подобри позициите на китайския производител в страната.
Препятствия и стратегии
Въпреки петорното увеличение на продажбите само за девет месеца, пазарният дял на BYD във Франция остава малък с 0.2%. BYD е изправен пред предизвикателства като митнически бариери, които поставят непредсказуеми пречки пред плановете за разрастване.
„Европейските потребители вече имат проблеми с инфлацията и по-високите сметки за електроенергия или газ, което прави достъпа им до най-добри автомобилни технологии все по-труден“, казва Стела Ли, заместник-председател на BYD.
Увеличаване на мрежата от дилъри
BYD планира да разшири мрежата си от настоящите 33 до 100 представителства до края на 2025 г. Компанията разчита на „местни герои“ като BymyCAR и Emil Frey, за да установи доверието на клиентите.
Нови модели и иновации
BYD разширява гамата си с нови хибридни автомобили, които се радват на голям интерес във Франция, особено SUV моделите Seal U DM-i. Този ход е стратегия за преодоляване на бавния старт на електрическите модели.
Европейско производство
Компанията планира създаването на производствени мощности в Европа. Първата фабрика ще бъде в Унгария, а втората в Турция. Това ще позволи избягването на високите митнически тарифи и ще улесни достъпа до европейския пазар.
„Целта ни е да осигурим бърз растеж на пазара. Работим здраво, за да постигнем ежедневно напредък“, казва Емануел Брет.