известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

BYD не се страхува от тарифите на ЕС: Амбициозни цели за завладяване на Европа

Екип MyVe
Екип MyVe
16:43 | 26.07.2024
Време за четене: 02:50 мин.
BYD не се страхува от тарифите на ЕС: Амбициозни цели за завладяване на Европа

ЕС въвежда нови тарифи за китайски електромобили

Европейският съюз предприема сериозни мерки за ограничаване на инвазията на китайските електромобили. Съюзът реши да въведе нови тарифи, с които се надява да забави продажбите на тези автомобили и да увеличи интереса на европейците към местно произведените коли.

BYD обаче не се притеснява от тези мерки. В интервю за TopGear, Стела Ли, вицепрезидент на BYD и ръководител на развитието на компанията в Америка и Европа, заяви, че целите на компанията остават високи и смели.

Компанията не се отказва от амбицията си да продава 300 000 автомобила годишно в Европа в рамките на две години. За да постигне това, BYD има план, който включва няколко важни стъпки.

Стратегия за успех

Първата стъпка е изграждане на името на бранда и спечелване на доверието на потребителите. Втората е избягване на краткосрочни действия, които нямат дългосрочен ефект. Третата е предприемане на големи и смели стъпки с твърда основа.

Планът вече е в действие. По време на Фестивала на скоростта в Гудууд, BYD имаше голям щанд, на който представи своите автомобили на европейските клиенти. Освен това, компанията беше един от главните спонсори на Европейското първенство по футбол.

Адаптиране към пазара

Стела Ли споделя, че след като потребителите се запознаят с името на BYD, значително нараства желанието им да пробват техен автомобил. Според нея, 60% от тествалите кола на BYD след това я купуват.

Компанията също така се адаптира бързо към предпочитанията на клиентите. BYD ще предложи не само изцяло електрически коли, но и plug-in хибриди, за да отговори на търсенето. Можем да очакваме между 4 и 6 нови модела през следващите две години.

Нови брандове и локализация

BYD планира да представи и поне два нови бранда в Европа - Yangwang и Denza. И двата трябва да стартират до две години.

Компанията не е доволна от новите тарифи, които ще бъдат 27,4%. Те смятат, че това ще навреди на крайните потребители, като повиши цените. Въпреки това, BYD планира до 5 години да локализира голяма част от производствения процес в Европа, включително батериите, което би смекчило ефекта от тарифите.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news
Споделете статията в: