Buick разширява предлагането си в Китай с нова подмарка Electra

Навлизане на Buick в китайския пазар на автомобили
Buick може да е загубил част от блясъка си в САЩ, но в Китай брандът процъфтява. Марката е продала повече от 10 милиона автомобила, откакто SAIC-GM въведе своя луксозен бранд на местния пазар преди близо 30 години. Сега Buick навлиза в нишата на подразделенията с обявяването на нова марка за така наречените нови енергийни превозни средства (NEV).
Electra и предстоящи модели
Новата марка Electra ще стартира с три автомобила, включително луксозния миниван Encasa, който наскоро бе представен. Този модел ще се предлага в PHEV и EV версии, когато стане достъпен по-късно тази година. В рамките на следващите 12 месеца ще бъде приобщено и SUV и седан. Последният ще бъде част от богата гама седани като Verano, Regal и LaCrosse.
Buick планира да въведе шест NEV модела върху нова архитектура, известна като Xiao Yao. Тази архитектура ще се адаптира не само към PHEV и EV, но и към електромобили с бензинов двигател с удължен пробег.
Технически характеристики
Предстоящите модели ще използват литиево-железо-фосфатни (LFP) батерии от CATL с максимална зарядна мощност от 640 кВт. Buick твърди, че десетминутно зареждане ще предостави достатъчно енергия за 350 километра пробег. Новата платформа е разработена от Pan Asia Technical Automotive Center (PATC), съвместно предприятие между GM и китайския му партньор SAIC.
„Electra указва голямата ни ангажираност към китайския пазар на NEV“, казва представител на Buick.
Бъдеще на Electra в Китай
Electra ще се фокусира върху китайския пазар, което означава, че вероятно моделите няма да бъдат предлагани в други страни. Buick планира да обхване всички ценови сегменти в местния NEV пазар с различни стилове каросерии, които ще бъдат пуснати в рамките на следващите две години. В зависимост от модела ще се предлагат предно, задно и AWD.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
