Автоизложението в Шанхай подчертава силната конкуренция за електробилите в Китай
Глобални и китайски автомобилни производители планират да разкрият повече от дузина нови електрически SUV, седани и мускулни автомобили тази седмица на автомобилното изложение в Шанхай, първото им мащабно събитие за продажби от четири години на пазар, който се е превърнал в работилница за разработване на електричество, – шофиране на автомобили и друга техника.
Автомобилните производители се състезават да пуснат по-бързи, по-луксозни, с повече функции електрически превозни средства в най-големия и най-пренаселения пазар на технологиите. Управляващата Комунистическа партия е инвестирала милиарди долари в субсидии, за да закупи ранна преднина в нововъзникваща индустрия. Утвърдените глобални марки са изправени пред силна конкуренция от китайски конкуренти.
За първи път от 2019 г. мениджъри летят от Съединените щати, Европа и Япония за найголямото автомобилно изложение в света, след като антивирусните ограничения, които блокираха повечето пътувания до Китай, бяха премахнати през декември. Автомобилните изложения на най-големия пазар в индустрията продължиха по време на пандемията, но в по-малък мащаб. Световните марки бяха представени от служители на техните операции в Китай.
Шофьорите на най-големия автомобилен пазар в света са закупили...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg