Autoweek прекратява дейност след почти 70 години

Издателят Hearst обяви, че марката ще се влее в семейството на Motor Trend
Autoweek, едно от най-старите издания за автомобили, прекратява работа с незабавен ефект. Новината дойде от публикация на дългогодишен автор, която потвърди неочакваното решение.
„Autoweek е закрито, ефективно и незабавно.“ — дългогодишен автор на изданието.
След близо седем десетилетия списанието изчезва от автомобилната сцена. Първоначално печатно, то премина изцяло онлайн през 2019 г. и днес окончателно спира.
The Autopian съобщи новината, позовавайки се на изявление на Hearst Corporation.
„Autoweek ще се присъедини към семейството на Motor Trend, като ще продължи да публикува оригинално съдържание.“ — Hearst.
Групата вече притежава Car and Driver и Road & Track и наскоро придоби Motor Trend. От Hearst не уточниха как ще изглежда новото съдържание под бранда Motor Trend. Autoweek разполагаше с шестима щатни служители. Само двама преминават към Motor Trend, а останалите четирима са съкратени.
Autoweek бе известен с фокуса си върху моторните спортове и състезателните серии. Закриването му бележи значителна загуба за медийния пейзаж. Под шапката на Hearst тази ниша вероятно ще се покрива от други заглавия, но изчезването на името Autoweek остава символично.
Hearst уверява читателите, че ще има ново съдържание. Форматът, честотата и тонът му обаче остават неясни. За момента феновете на списанието могат само да изчакат и да проследят как Motor Trend ще интегрира останалите ресурси на Autoweek.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
