Amazon се насочва към продажбата на употребявани автомобили онлайн

Платформата обмисля нова стъпка в автомобилния сектор
Amazon вече предлага нови коли Hyundai в някои региони, но скоро може да разшири дейността си и в сферата на продажбата на употребявани автомобили. Директорът на Amazon Autos Фан Джин сподели пред Automotive News, че този ход ще изведе компанията в пряка конкуренция с други участници на този пазар.
„Ние добавяме още дилъри и сме развълнувани да предложим не само нови, но и употребявани автомобили.“ — Фан Джин
Разширяване на партньорствата и инвентаризацията
В момента Amazon продава нови автомобили на Hyundai в 68 пазара и изрази интерес към работа с други производители. Според Джин, платформата ще предостави възможност на дилърите за продажба чрез напълно електронна търговия.
„Клиентите все повече търсят онлайн изживяване при покупка на автомобили, но много искат и лично взаимодействие,“ обясни тя.
Изживяване за потребителите
Покупката на употребявани автомобили през Amazon вероятно ще бъде свързан с обичайните неудобства, като търсене на допълнителни гаранции и продукти. Въпреки това, компанията ще избегне агресивната продажба на някои от тях, за да не отнема фокуса от основния процес на покупка.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
