Алиша Кийс и Mercedes-Benz стартират кампанията „Ключове към успеха“
Кампанията „Ключове към успеха“ в социалните медии на Mercedes-Benz стартира днес. Mercedes-Benz и Alicia Keys искат да вдъхновят жените да се вдъхновяват взаимно, да се учат една от друга и да растат заедно – да направят положителни промени в социалното взаимодействие извън музикалната индустрия. Алиша Кийс и Mercedes-Benz заедно ще насърчават жените да следват личния си път уверено, над и извън музикалната индустрия. Кампанията „Ключове към успеха“ показва как известният артист и глобален партньор на марката наставлява жени в музикалната индустрия по целия свят чрез организацията, която тя съосновател, „She Is The Music“.
С инициативата „Тя Мерцедес“ самата марка е в активен диалог с жените в световен мащаб от 2015 г. и улеснява открит и творчески обмен, свързан с визионерски бъдещи теми, смелост и самочувствие. Настоящата кампания отразява убеждението, поддържано от Mercedes-Benz, че разнообразието е двигател на креативността и иновациите.
Кампанията е продуцирана по време на...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg