2022 Toyota Corolla Cross с иновативна рекламна стратегия в САЩ
В пренаситения рекламен пазар в САЩ е много трудно да направиш оригинална рекламна кампания. Представянето на новата Toyota Corolla Cross 2022 обаче определено е една от най-иновативните рекламни кампании.
Като продължение на кампанията „Just Right“, стартирала преди няколко месеца с първия SUV Corrola, Toyota избра да популяризира уникалността на този модел, използвайки творчеството на трима местни влиятелни артисти. В три различни града тяхното стенописно изкуство беше транспонирано върху новия модел на Toyota, за да подчертае неговия дизайн и качества, допълвайки идеята, че това е SUV, подходящ за градската среда.
Trav MSK в Лос Анджелис, Джоузеф „Сентрок” Перес в Чикаго и ELLE в Ню Йорк бяха...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg