Защо Nissan смята, че тарифите са златна възможност

Какъв е ефектът от митата върху Nissan?
През финансовата криза от 2008 г., Рахм Емануел каза: "Не позволявайте добрата криза да пропадне." Днес тарифите са криза за автомобилните производители, но Nissan вижда възможност в тях.
"Имаме възможност с тези тарифи," казва Винай Шахани, ръководител на продажбите и маркетинга на Nissan USA, на автомобилното изложение в Ню Йорк.
Той отбелязва важността на индустриалния отпечатък на Nissan в САЩ, където компанията има заводи в Смирна, Тенеси и Кантона, Мисисипи.
Производствен капацитет на Nissan в САЩ
Nissan произвежда автомобили в Смирна от 1983 година и в момента произвежда модели като Rogue, Pathfinder, Murano и Infiniti QX60. В Кантона се произвеждат Frontier и Altima. Така моделите, произвеждани в САЩ, представят значителен дял от продажбите на Nissan в страната.
Шахани споделя, че Nissan насочва повече производство на Rogue от Япония в САЩ и скоро ще представи ново поколение Rogue с хибриден силов агрегат.
Стратегическо развитие и бъдещи планове
Последните месеци бяха натоварени за Nissan, с неизпълнени преговори за сливане с Honda и нов изпълнителен директор. Иван Еспиноса, новият ръководител, внася нова енергия в компанията и продажбите в САЩ са на солидна основа, с ръст от 5.7% на годишна база до 1 април.
„Просто погледнете позиционирането на Kicks," казва Понз Пандикутхира, ръководител на продуктово планиране на Nissan USA. "Този модел започва на цена от $21,000 и достига до $28,000. Nissan продава модели като Sentra, които предстои да се обновят през следващата година."
Ценова достъпност и продуктова стратегия
Гледайки към бъдещето, Nissan подчертава нуждата от подобрения в достъпните си модели без големите ценови увеличения. Това е стратегия, която вече работи добре за компанията.
"Има голяма възможност за тези автомобили под $30,000," добавя Шахани. "Имаме шест модела, които започват под $30,000."
Пандикутхира и Шахани вярват, че моделите на Nissan са силни в момента и виждат стойността на притежаването на гама, която включва от суб-$20,000 Versa до над $80,000 Armada.
Поглед в бъдещето на Nissan
През следващата година ще видим повече от Nissan. Компанията подготвя нови поколения модели, хибриди и компактни електрически превозни средства като новото поколение Leaf. Също така се разглежда връщането на Xterra.
„Какво привлече вниманието ми първия път към марката, беше призивът да сме подългожаващи, модерни и весели," казва Шахани. "Вярвам, че се завръщаме към нашите корени."
Труден път предстои, но Nissan може да извлече ползи от този необичаен момент в автомобилната индустрия.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
