Защо колите на Citroen няма да се превърнат в технологични коледни елхи?
Citroen опростява моделите си, за да улесни клиентите
С увеличаването на технологиите и различните функции, автомобилните производители често предлагат множество версии на едни и същи модели, които включват разнообразни екстри. Citroen обаче следва различен подход, като се стреми да избегне объркването на клиентите.
„Ние внедряваме функции, които са нужни на клиентите, но колите ни не са технологични коледни елхи. Не се състезаваме при технологиите, така че нямаме 50-инчови екрани. Нашият фокус е да бъде семпло, включително и за използване“, казва босът на Citroen Тиери Коскас в интервю за TopGear.
Той дава за пример новия E-C3. Онлайн конфигураторът на модела е спрян, защото компанията предпочита да предлага само две версии и избор на цвят. А бензиновият му събрат е само с една версия. „Не искаме животът да е сложен“, казва Коскас.
Всичко това не означава, че новите ситроени ще са „спартански“. Те ще имат всички актуални технологии и екстри, но просто няма да са разпръснати в десетки версии и подверсии на моделите.
Citroen не се притеснява и от китайската инвазия на евтини коли. „Ние сме добре позиционирани. Имаме няколко конкурента за E-C3 и в момента. Искаме да акцентираме нашите предимства: голямата дилърска мрежа, доверието, силата на Stellantis“, казва Коскас. Той споделя, че около 60% от поръчките за модела във Франция и Италия са за електрическата версия, а разликата в цените между нея и тази с ДВГ ще се смалява, защото технологиите се развиват и разходите спадат.