Защо клиентите избират хибриди: Genesis забавя пълната електрификация
Пазарът на електромобили и предпочитанията на клиентите
Не е тайна, че интересът към електрическите автомобили все още не е на нивото, на което трябва да бъде, за да направи раздялата с двигателите с вътрешно горене (ДВГ) реалистична. Пазарът не се интересува от прогнози и очаквания, той просто показва реалността.
Според нея клиентите все още предпочитат коли с ДВГ и хибриди. Това заявява Майк Сонг, ръководител на дъщерния бранд на Hyundai – Genesis, съобщава InsideEVs. Компанията планираше да започне да продава само изцяло електрически автомобили от следващата година.
Промени в плановете на Genesis
„Преди пет години очаквахме, че EV ерата ще дойде бързо и искахме да сме лидер в този сегмент. Електрификацията все още е нашата дългосрочна визия. Ще имаме 100% електрифицирани коли, но в момента пазарът и клиентите искат хибриди повече, отколкото EV. Затова искаме възможно най-бързо да вкараме Genesis и в сегмента на хибридите“, казва Сонг.
Той допълва, че планът е да има хибридни версии „на възможно най-много модели“. Кога можем да очакваме първите хибриди на Genesis? Въпрос на време е, като Сонг не влиза в подробности какво ще предложат. Брандът има достъп до технологиите на Hyundai и Kia, така че лесно и бързо може да ги адаптира за своите цели.
Бъдещето на електрификацията
Това не означава, че Genesis ще забави усилията си за електрификация. Сонг казва, че компанията работи по нова платформа за електромобили. Той не споделя детайли за нея, но според Edmunds има вероятност тя да бъде ексклузивна само за този бранд и да не бъде споделена с Hyundai и Kia. Така Genesis ще може да се отличи още повече от останалите.