известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Защо Eccentrica V12 Restomod е най-добрият трибют на 90-те години

Екип MyVe
Екип MyVe
22:27 | 26.08.2024
Време за четене: 03:02 мин.
Защо Eccentrica V12 Restomod е най-добрият трибют на 90-те години

Eccentrica V12: Възраждане на класиката Lamborghini Diablo

На изложението The Quail, A Motorsports Gathering, Eccentrica представи нещо уникално - касетен микстейп. В същото време, Diablo-базираната Eccentrica V12 направи своя дебют в САЩ по време на Monterey Car Week. Присъстваше и Маурицо Реджани, който наскоро се пенсионира като главен технически директор на Lamborghini след почти 30 години работа в компанията. Вместо да се оттегли, Реджани се зае с разработката на рестомод на Diablo - един модерен почит към 1990-те години.

Историята на Eccentrica V12

Eccentrica V12 е базирана на първата серия на Diablo, произведена между 1991 и 1994 г. „Започнах работа в Lamborghini през 1995 г. и работих върху Diablo SE и SV,“ споделя Реджани. „Това е затваряне на кръга в кариерата ми.“ Целта на Eccentrica е да подобри управляемостта и функционалността на оригинала, запазвайки класическия стил и автентичното усещане за шофиране от 90-те.

Технологични подобрения

5.7-литровият V-12 двигател сега разполага с едноконтурно запалване, електронно управление на дросела и преработена изпускателна система. Той генерира 500 к.с. и над 597 Нм въртящ момент, предаван към задните колела чрез шестстепенна ръчна скоростна кутия. Шестстепенната скоростна кутия е специално изработена за Eccentrica, като компанията планира да произведе само 19 екземпляра от този модел.

Режими на шофиране

Електронно контролираните амортисьори и модерното управление на двигателя позволяват Eccentrica да включи бутон за режими на шофиране на конзолата, преминавайки между стандартен, комфортен и спортен режим. Бутонът също така регулира контрола на сцеплението и реакцията на двигателя, но плавната работа на шестстепенната ръчна скоростна кутия е изцяло във вашите умели ръце.

Свобода на рестомода

За Реджани, който е трябвало да се справя със строги регулации за емисии и икономичност, свободата на рестомода е истинска радост. „Да се върнеш в 90-те означава да играеш без всички ограничения за хомологация,“ споделя той. Въпреки това, Eccentrica трябва да спазва правилата, които са били в сила по времето на производство на всяка донорска Diablo.

Резултатът е автомобил с класически суперкар външен вид, чисто и безкомпромисно шофиране и възможности, които оригиналната Diablo никога не е могла да предложи. Това е ода на автомобилната ера, която сега започваме да оценяваме напълно.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news
Споделете статията в: