Xiaomi твърди, че 10,000 фалшиви акаунта разпространяват лъжи за електрическите им автомобили

Компанията разкри координирана клеветническа кампания срещу марката
Драмата в автомобилното подразделение на Xiaomi продължава да нараства. Само дни след като компанията бе принудена да се извини на собствениците на SU7, които похарчиха $6,000 за аеро капак с вентилационни отвори, които се оказаха само декоративни, Xiaomi сега твърди, че е разкрила клеветническа кампания срещу марката.
Новината идва точно преди представянето на YU7 електрически SUV и Xring 01, първият смартфон чипсет, разработен от компанията. Според публикация на юридическия екип на Xiaomi в социалните медии, компанията е успяла да открие координирани усилия за очерняне на марката чрез почти 10,000 социални медийни акаунта, което сега е предмет на разследване от страна на китайските власти.
Криминална операция срещу Xiaomi
Според няколко местни медии, включително Car News China, криминалната група е активна от декември 2024 г. Xiaomi твърди, че при атаката са използвали автоматичен софтуер за генериране на съдържание с фалшива информация за компанията и са манипулирани почти 10,000 акаунта, за да разпространяват злонамерени слухове и неверни твърдения. Групата е използвала тактики като насърчаване на онлайн опозиция и изправяне на конкурентни марки една срещу друга, опитвайки се да навреди на рейтинга на компанията.
„Разпространителната верига е сложна, а мащабът на операцията е огромен,“ заявиха от компанията. „Това има изключително негативно въздействие както на онлайн средата, така и на корпоративната ни репутация.“
Кой стои зад атаката?
Макар че не са споменати имена, възможно е това да е дело на конкуренти. Автомобилите днес са по-дефинирани от технологията, отколкото преди и е почти сигурно, че така ще бъде занапред. С влизането на Xiaomi в този пазар и заплахата да промени настоящата ситуация, борбата става все по-жестока, тъй като на карта са заложени милиарди долари.
„Имитацията е най-искрената форма на възхищение,“ пишат в изявление от компанията. „Ако конкурентите стигат до такива равнища, за да навредят на Xiaomi, то е очевидно, че те се боят от това, което предстои.“
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
