VW представи електрическия пикап Transporter T7 Flatbed DoKa

Новият модел споделя платформа с Ford Transit Custom
Volkswagen допълни седмото поколение Transporter с двойна кабина и открита платформа. Моделът се базира на Ford Transit Custom и предлага дизелови и изцяло електрически задвижвания. Така гамата покрива нуждите на семейства, фирми и строителни екипи.
По-дълъг от Amarok и с по-голяма платформа
Колесната база е 3 500 mm, а общата дължина достига 5 613 mm. Това е с 263 mm повече от Amarok, като добавените сантиметри увеличават товарната зона. Платформата е дълга 2 169 mm и широка 1 945 mm, осигурявайки повече място от типичен среден пикап.
Дизеловият вариант превозва до 736 кг., а електрическият – 785 кг. Двата варианта се различават само по надписите Transporter / e-Transporter на задния капак. Поръчват се 16-инчови стоманени или алуминиеви джанти; офроуд пакет PanAmericana не се предлага.
Технически характеристики
Дизеловият Flatbed DoKa използва 2,0-литров турбодизел с два варианта. Първият предлага 108 к.с., вторият – 148 к.с. Задвижването може да е предно или 4×4, съчетано с шестстепенна механична или осемстепенна автоматична кутия.
Електрическата версия поставя мотор на задната ос и предлага три мощности. Базовата версия развива 134 к.с., средната – 215 к.с., а топ моделът – 282 к.с. Всички варианти осигуряват 415 Nm въртящ момент, което превъзхожда дизеловите аналози.
Цени
Според конфигуратора на VW в Германия цените започват от 46 586 € за дизел и стигат до 56 648 €. Електрическите варианти струват между 62 128 € и 66 316 €. За сравнение, Amarok с ДВГ струва от 58 525 € до 73 585 € с включено ДДС.
Липсата на фабричен офроуд пакет може да се компенсира при специалисти като Delta 4×4. Те предлагат повдигане, гуми за кал и допълнителни защитни елементи. Така Transporter Flatbed DoKa може да се превърне в работен партньор.
Изображения: Volkswagen
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
