Vuk EVOlution X: Mercedes-AMG C 63 S най-накрая получава битурбо V8

Немският тунер Vuk Manufactur заменя 2,0-литровия хибрид с класически V8
Mercedes-AMG C 63 S вече има желаната осемцилиндрова сърцевина. Немската фирма Vuk Manufactur изважда заводския 2,0-литров хибрид и поставя twin-turbo V8. Така моделът се превръща в седана, който много фенове очакваха от AMG.
AMG заложи на четири цилиндъра и електрификация. Vuk решава проблема, инсталирайки добре познатия V8. Резултатът е повече звук, повече мощ и класическо усещане. Компанията не спират само с двигателя. Widebody комплектът е силно повлиян от легендарния Mercedes 190E Evo II. Широки калници раздуват стойката. Черни шестлъчеви джанти подчертават агресията. Бодикитът е завършен с нови прагове и масивен преден сплитер.
Отзад се издига огромно крило, достойно за Black Series. Нов дифузьор и персонализирани емблеми допълват визията. Петронас-зелени акценти се появяват по сплитера, праговете и дифузьора, придавайки състезателен контраст.
Ограничено производство
Vuk планира да изработи само 63 бройки от V8-захранвания W206 C 63 S. Не е ясно колко ще носят пълния пакет EVOlution X. Цените още се пазят в тайна, но ниска сума не се очаква.
„Това е колата, която AMG не създаде, но ентусиастите искаха.“ — Vuk Manufactur.
Vuk EVOlution X връща V8 емоцията в настоящата C-класa. Комбинацията от мощен мотор и ретро вдъхновение създава уникален седан. Производството е ограничено, което само повишава желанието на колекционерите.
Изображения: Vuk Manufactur
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
