известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Виртуален F1 шампионат: борба срещу шофирането под въздействие на алкохол

Екип MyVe
Екип MyVe
17:13 | 20.09.2024
Време за четене: 03:20 мин.
Виртуален F1 шампионат: борба срещу шофирането под въздействие на алкохол

Инициатива Player 0.0 на Heineken® насърчава отговорната консумация

Инициативата Player 0.0 е част от глобалната платформа за отговорна консумация на Heineken, „Когато шофираш, никога не пий“ (When You Drive, Never Drink). Тя насърчава отговорната консумация и безопасността на пътя, както в реалния, така и във виртуалния свят на състезанията. В ролята на посланик на Heineken 0.0 е трикратният световен шампион във F1 – Макс Верстапен.

Ангажимент към безопасността на пътя

През 2016 г. Heineken навлиза в моторните спортове и поема сериозен ангажимент към темата свързана с шофирането в нетрезво състояние. Със старта на своята кампания „Когато шофираш, никога не пий“ (When You Drive, Never Drink), брандът използва партньорството си с F1, за да достигне до огромната аудитория на този спорт. През годините посланици на инициативата са били сър Джаки Стюарт и Нико Розберг. От февруари 2023 година Макс Верстапен е официален посланик на Heineken 0.0 и има водеща роля за промотиране на отговорната консумация.

Player 0.0 търси най-добрия и отговорен шофьор

Инициативата Player 0.0 на Heineken® търси най-добрия шофьор не само като най-бърз, но и като най-отговорен и внимателен на пътя. Виртуалното състезание Player 0.0 кани почитателите на F1 в България в уникална надпревара, която ще се проведе в три фази. Първата – квалификационна, вече стартира и ще продължи до 25 октомври 2024 г. и има за цел да излъчи най-добрите състезатели, които ще преминат към следващата фаза.

Възможност за световен финал

32-мата играчи, постигнали най-висок резултат в края на квалификациите, ще получат покана за местния финал, където ще се състезават помежду си на симулатори. Те ще се борят за място на световния финал на Player 0.0 в Мадрид (като част от събитието GamerGy 2024), където ще имат възможността да се състезават за титлата „Най-добрият шофьор“ в симулатори със самия Макс Верстапен.

Фокус върху отговорната консумация

През тази година кампанията на Heineken беше надградена и с „Най-добрият шофьор“, за да покаже на почитателите на бира, че винаги имат избор – да изберат безалкохолен Heineken 0.0 или да не шофират. Верстапен е звездата и във видеото, съпътстващо кампанията „Най-добрият шофьор“. Фокусът е, че когато трябва някой да закара у дома компанията след вечер навън, то единственият, който може да бъде избран, е този, който не е консумирал напитки със съдържание на алкохол.

Heineken ще продължи да прави ангажиращи кампании и да инвестира в подкрепа на отговорната консумация.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news
Споделете статията в: