Uber разкрива нова кампания, наречена "One Less Car"
Uber стартира нова кампания за устойчива мобилност в САЩ и Канада
Uber обяви нова инициатива, наречена "One Less Car", която цели да насърчи пътниците в САЩ и Канада да се откажат от личните си автомобили в полза на по-устойчиви начини за придвижване. Кампанията, стартираща на 22 юли, ще предостави кредити на стойност $1,000 на избрани участници, които ще се откажат от автомобилите си за пет седмици.
Първоначални детайли и цели на кампанията
До 175 собственици на автомобили в градове като Лос Анджелис, Чикаго, Вашингтон, Маями, Сан Франциско, Торонто и Ванкувър ще бъдат избрани за участие в програмата. Участниците ще получат $500 в Uber кредити, ваучер на стойност $200 за наем на автомобили или услуги за споделяне на автомобили, както и $300 за използване на обществен транспорт или други алтернативни начини за придвижване.
Предишни успехи и бъдещи очаквания
Миналата година подобна инициатива в Австралия показа, че хората, които се отказват от автомобилите си, основно започват да ходят пеша, да карат велосипеди или да използват услуги за споделено пътуване. Uber се надява да продължи тази тенденция и в САЩ и Канада, като същевременно намали емисиите и задръстванията.
Подкрепа за електрически превозни средства
Uber активно подкрепя използването на електрически превозни средства и е поел ангажимент от $800 милиона за подпомагане на своите шофьори да преминат към електрически коли до 2040 г. Компанията си партнира с Hertz, за да предлага на своите шофьори в САЩ и Европа възможността да наемат Tesla автомобили.
С тази инициатива, Uber се стреми да покаже на хората, че могат да живеят без автомобили, поне за част от времето, и да намалят екологичния си отпечатък.