Тестваме всички ДВГ версии на Mercedes-Benz G-клас
Бензиновият G500 и дизеловият 450d разчитат на 3,0-литрови 6-цилиндрови редови мотори, AMG разполага с V8
Представянето ни на новата Mercedes-Benz G-Class продължава. След изцяло електрическата версия 580 EQ, е ред на базовия бензино G500 и единственият дизел 450d. Отвън дизайнът следва стриктно предходния модел с много малки промени. Радиаторната решетка вече има 4 ленти, а не 3, предната броня е модифицирана, А-колоната има декоративна защита, а над предното стъкло има спойлер за по-добра аеродинамика.
Отвътре салонът е луксозен
и функционален какво във всеки друг модел на Mercedes. Вратата все още се затваря с трясък, използва се системата MBUX (Mercedes-Benz User Experience), имате климатизирани поставки за напитки, аудио Burmester, MBUX High-End RearSeat Entertainment за задния ред, разбира се и богата гама в каталога на MANUFAKTUR. Много важна промяна е, че пръскалката за задното стъкло е разположена отстрани на камерата и може да я почисти, ако се зацапа. А на нас това ни престои.
Джантите са аеродинамично оптимизирани от 18 до 20 инча, легендарните кръгли фарове вече са LED. Като...
Последвайте ни за още актуални новини в Google News
Прочетете цялата статия на следния линк: https://eurica.me