известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Тестваме Polestar 2

Екип MyVe
Екип MyVe
09:58 | 28.06.2023
Време за четене: 02:00 мин.
Тестваме Polestar 2

Първият изцяло електрически модел на бранда

Вероятно не сте чували за китайския град Дзянсу, намира се до Шанхай и в окръг Луцяо се намират производствените мощности на Polestar. Оттук автомобилите поемат към Европа. Феновете на туристическите автомобили помнят Polestar като екипът, отговорен за програмата на шведите в шведския шампионат. Екипът бе купен от Volvo, който пък стана притежание на китайския гигант Geely. И ако често упрекват моделите на Volvo като оперирани от емоция, Polestar е изпълнен с нея. Още преди да стане отделен бранд видяхме Volvo S60 Polestar Concept с 508 к.с., който след това стана серийна кола с 350 и 367 к.с. при фейслифта. Видяхме и плъг-ин хибрида S60 T8 Polestar Engineered с 415 к.с., а мизата бе вдигната високо от Polestar 1, който бе произведен само в 1500 бройки.

С това заиграването на Polestar с ДВГ, колкото и успешно да е, приключи. Първият изцяло електрически автомобил е Polestar 2, вече видяхме Polestar 3, до 2026 г. ще има

цели 4 нови модела на подразделението

Платформата е същата от Volvo C40 и Volvo XC40 Recharge, дизайнът е сходен до прототипа Volvo Concept 40.2, който дебютира заедно с Volvo Concept 40.1, а той стана XC40. Общият произход е очевиден, фаровете, стоповете и формите са на мига разпознаваеми като Volvo, но има и редица отличителни елементи.

Ако Tesla Model 3 е изборът на ИТ специалисти, Polestar 2 ще бъде...

Прочетете цялата статия на следния линк:   https://eurica.me

Споделете статията в: