Тестваме първото електрическо Subaru – Solterra
Разходът е между 11 и 17 кВтч/100 км, шасито се държи чудесно в завоите
Subaru Solterra е брат близнак на Toyota bZ4X, двата модела са създадени на новата платформа, която Subaru нарича e-Subaru Global Platform (e-SGP), а Toyota – e-TNGA. Създадена е съвместно между двете компании и е модулна, предлага възможност за коли с мотор отпред, отзад и на двете оси, модулите са 5 и тепърва предстои да виждаме нови модели на тази база. Успяхме да караме bZ4X за кратко преди месеци и ефективността не бе сред силните страни на модела, сега имаме възможност да опитаме автомобила на дълъг път, но по-важното е, че е след ъпгрейд на софтуера, който е по въздуха и отключва допълнителен пробег.
Всъщност добавя скритите 50 км,
които инженерите са предвидили в батерията след достигането на 0% на таблото, които, ако имате поне няколко гънки в главата, няма да достигнете никога и ще заредите преди това. Така вече автомобилът спокойно може да достигне обявените 466 км по тестовия цикъл WLTP.
Взимаме колата на 90% и за един ден въртим градско каране плюс малко извънградско от Банкя до София, на което...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://eurica.me