Тестваме най-мощния Porsche Cayenne
Плъг-ин хибридът е с 739 к.с. и 950 Нм
От самото начало на електрификацията в гамата си, Porsche използва електромотора повече за динамика, отколкото за движение с нулеви емисии. Посрещнете най-мощният Cayenne досега – Turbo E-Hybrid във вариант Coupé с GT Package. Разполага със системна мощност 739 к.с. и максимален въртящ момент от 950 Нм. Максималната скорост е 305 км/ч, времето за ускорение от 0 до 100 км/ч е 3,6 сек. Отличен резултат за тежък 2,5 тона SUV. Литиево-йонната батерия е 25,9 кВтч, колкото старото поколение градски електрически коли, разположена под багажника, която осигурява около 60 км само на електричество в реалния свят и над 80 км по заводски данни. Интересното е, че няма зареждане на прав ток, а на променлив до 11 кВт. Времето за зареждане е два часа и половина.
По заводски данни средният разход е 1,7-2,0 л/100 км, но когато ви свърши батерията и се наслаждавате на десния педал, цифрата скача от 11 до 14 л/100 км.
Електрическият мотор добавя 176 к.с. и 460 Нм
към 4,0-литровия V8, разположен е между ДВГ и трансмисията. Първата интеграция на хибридната система бе преди...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://eurica.me