Тестваме Citroën C4 X
По-дълъг с 24 см, фестбекът запълва нишата до С5 Х
Още първото поколение на С4 от 2004 г. получи версия седан три години след дебюта си. Световният модел допълни европейския хечбек и използва различни имена като C-Triomphe, C4 Pallas и C4 Sedan, Китай пък направи седан с по-къса колесна база C-Quatre, който получи ново поколение през 2015 г., различен модел от седана Citroën C4L, реално удължен вариант за Китай на второто поколение Citroën C4, пристигнало през 2010 г. Така дойде 2020 г., когато в Европа дойде третото поколение С4, което вече има доста по-различна каросерия от традиционен хечбек. Ако вече сте объркани, ето и духовния наследник на L версиите и седаните с име Х. Този път обаче не е ексклузивен за Китай или Латинска Америка. Citroën C4 X е с 24 см по-дълъг от стандартния С4, реално е фастбек или с по-издължен багажник.
Дизайнът
24 сантиметра не са никак малко в компактния градски клас, реално вътрешното пространство сега поставя модела дори в по-горния клас. Така и Citroën запълва нишата между С4 и порасналия С5Х, който също не е седан и все още има клиенти, които искат по-традиционни и лесни за разбиране форми. Също и с увеличената дължина е нараснал обема на багажника, от 380 на цели 510 литра.
Отвън автомобилът е същият както...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://eurica.me