известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Тест драйв: Renault обнови Меgane, стана ли по-добро

Екип MyVe
Екип MyVe
09:15 | 19.07.2021
Време за четене: 02:52 мин.
Тест драйв: Renault обнови Меgane, стана ли по-добро

Renault обнови популярния си модел Megane, като най-сериозната новост е добавянето на зареждаща се от контакта хибридна версия в гамата. Нямах възможност да тествам нея, а модификация с 1.3-литров бензинов двигател със 160 конски сили.

КАКВО Е НОВОТО

Отвън новостите включват променени брони и радиаторна решетка. Серийно фаровете вече са светодиодни. Стоповете са с нова графика, а светлината на мигача се движи по посока на завоя. Както е обичайно, след фейслифта има нови цветове. В случая те са три - ​Solar Copper, Baltic Grey и Highland Grey. Джантите с размер 16, 17 или 18 цола са с различен дизайн.Най-сериозната промяна в салона е 10.2-инчовият екран, на който се изобразява приборното табло. То е отлично видимо и предлага сериозен набор персонализации. В най-високите нива на изпълнение дисплеят на мултимедията е 9.3-инчов (при 8.7 инча за Megane 2016).

Контролерите за управление на климатика са по-големи, като на малко екранче в тях се показва стойността на избраните градуси.Интериорът на Mеgane 2020 се отличава с голям брой места за поставяне на предмети, като във вратите могат да се събират бутилки с капацитет 1 и 1.5 литра.

Все още продължава да разочарова мястото на задните седалки, което е сред най-лошите в класа.

Иначе багажният обем е на средно за сегмента ниво - минимум 384 литра и максимум 1247 литра за седана.

ВТОРО НИВО НА АВТОНОМНОСТ

Наборът от асистиращи системи е разширен с асистент за придвижване по магистрала, който дава на Megane второ ниво на автономност. Това ще рече, че автомобилът може сам да ускорява, намалява, спира и следва извивките на пътя.

При обновяването на модела от Renault не са правили промени в шасито или кормилното управление, но това не е и необходимо.

Като цяло Megane не се откроява с нещо специално, но няма и съществени недостатъци. Колата е удобна, стабилна и реагира така, както водачът очаква при резки маневри.

На път със завои автомобилът не се накланя неприятно, воланът е достатъчно директен, особено в спортен режим.

 

Цялата статия може да прочетете на следния линк: https://blogomobil.com/

Споделете статията в: