известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Тест драйв: Новият Opel Mokka се цели в младите

Екип MyVe
Екип MyVe
09:46 | 25.08.2021
Време за четене: 03:30 мин.
Тест драйв: Новият Opel Mokka се цели в младите

С над 1 млн. продажби за 9 години компактния кросоувър Mokka се превърна в един от най-успешните модели на Opel в последно време. Отвън автомобилът бележи революция в дизайна, като дебютиралите в кросоувъра форми ще видим и в следващите модели на марката.

Качен на платформата, използвана в Corsa, автомобилът е само с предно предаване и се цели в клиентите, които харесват по-високата позиция на седене в кросоувърите и търсят модерен и отличаващ се автомобил. С тази цел сериозно се залага и на индивидуализацията, като в контрастен цвят могат да са предния капак, тавана и линията на покрива.

ДВА МОДЕЛА В ЕДИН КЛАС

С дължината си от 4.15 метра, новата Mokka е с над 12 см. по-къса от предшественика си. Ширината а увеличена с 1 см (1.79 м.). Теглото е намалено със 120 кг. Въпреки, че в компактния SUV сегмент Opel има един представител - Crossland от компанията казват, че в него има място и за Mokka.

Автомобилът се предлага с бензинови двигатели със 100 и 130 коня, Дизелът е само едни със 110 к.с. Има и електрическа версия със 136 коня. Скоростните кутии механични или автоматични с двоен съединител.

Поглед към салона ни показва дигитално приборно табло, използващо 12 инчов екран и 10 инчов реагиращ на допир дисплей на мултимедията. Като цяло прави впечатление, че при оформлението на салона акцентът е бил върху дизайна и вариантите за персонализация.

СКРОМНО МЯСТО ОТЗАД И СТАНДАРТЕН БАГАЖНИК

Това, което ми хареса е наличието на физически бутони за управление на вентилацията, както и за активиране, и дезактивиране на част от асистиращите системи.

Дигиталното приборно табло предлага различни визии, като акцентът е върху една или друга информация- навигация, данни от бордовия компютър, асистиращите сисеми, или дори само върху скоростта.

В предната част има достатъчно места за съхранение на дреболии, включително огромна жабка и джобове за бутилки литър и половина в предните врати. Това, което разочарова е липсата на дръжки над вратите.

Достъпът до задните седалки не е много удобен, заради формата и размера на вратите. Мястото за краката и над глава е доста по-скромно от на конкурентите.

Багажникът на Мокка е с минимален обем 350 литра, което също не е блестящ показател на фона на конкурентите. Предимства са правилната форма, подвижният под и вдлъбнатина за резервна гума. Не липсват закачалки за торби и куки за укрепване на товара.

Облегалката на задната седалка се дели в съотношение две към едно, като максималният багажен обем става 1105 литра.

Цялата статия може да прочетете на следния линк: https://blogomobil.com/

Споделете статията в: